OPRAVY HLAV

TLAKOVÁNÍ HLAVTLAKOVÁNÍ HLAV

Nejen natlakováním hlavy, kdy je kontrolován únik vzduchu z vodního prostoru je rozhodující pro další použití hlavy. I když není nalezen únik, ale při optické kontrole jsou patrné výrazné praskliny a materiál hlavy vykazuje známky únavy a přehřátí, doporučujeme výměnu hlavy za novou. Životnost takovéto hlavy může být již jenom několik tisíc kilometrů.

BROUŠENÍ VENTILŮBROUŠENÍ VENTILŮ

Kontrola ventilů na ohnutí. U potkaných ventilů, které jdou kolmo k pístu nemusí být na první pohled viditelná deformace. Ventily proto kontrolujeme na celkovou délku. Kontrola průměru ventilového dříku. Broušení ventilu

 

 

BROUŠENÍ (frézování) sedelBROUŠENÍ (frézování) sedel

Sedla frézujeme na 3 úhly.

Ventily se sedlem dokončujeme brusnou pastou

Broušení plochy hlavy

 

Výměna zdvihátek ventilů

Mechanická zdvihátka ventilů se nejčastěji mění u potkané hlavy, kdy dochází k jejich destrukci.

Hydraulická zdvihátka ventilů se mění taktéž z důvodu potkané hlavy, nebo z důvodu klepání.

 

Výměna gufer ventilů

 

Kontrola a oprava uložení vačky

Operace, která bývá zanedbávána. Proto k nám občas přicházejí hlavy ve kterých praskly dvě i tři vačky.

"Uvařená" hlava, která měla prohnutou dosedací plochu 0,3 mm má obdobně deformované i uložení vačky.

 

Výměna ventilových vodítek

 

Oprava závitů pro svíčky

 

Seřízení ventilových vůlí

OPRAVY HLAV FABIA 1,2


Poškozené výfukové ventily Fabia 1,2 6V

Poškozené výfukové ventily Fabia

 

Detail ventilu

Detail ventilu

 

OPRAVENÁ HLAVA

výměna volných vodítek, vadných sedel a poškozených ventilů zabroušení ventilů a sedel, přebrus plochy

opravená hlava