OPRAVY HLAV
TLAKOVÁNÍ HLAV
Nejen natlakováním hlavy, kdy je kontrolován únik vzduchu z vodního prostoru je rozhodující pro další použití hlavy. I když není nalezen únik, ale při optické kontrole jsou patrné výrazné praskliny a materiál hlavy vykazuje známky únavy a přehřátí, doporučujeme výměnu hlavy za novou. Životnost takovéto hlavy může být již jenom několik tisíc kilometrů.
BROUŠENÍ VENTILŮ
Kontrola ventilů na ohnutí. U potkaných ventilů, které jdou kolmo k pístu nemusí být na první pohled viditelná deformace. Ventily proto kontrolujeme na celkovou délku. Kontrola průměru ventilového dříku. Broušení ventilu
BROUŠENÍ (frézování) sedel
Sedla frézujeme na 3 úhly.
Ventily se sedlem dokončujeme brusnou pastou
Broušení plochy hlavy
Výměna zdvihátek ventilů
Mechanická zdvihátka ventilů se nejčastěji mění u potkané hlavy, kdy dochází k jejich destrukci.
Hydraulická zdvihátka ventilů se mění taktéž z důvodu potkané hlavy, nebo z důvodu klepání.
Výměna gufer ventilů
Kontrola a oprava uložení vačky
Operace, která bývá zanedbávána. Proto k nám občas přicházejí hlavy ve kterých praskly dvě i tři vačky.
"Uvařená" hlava, která měla prohnutou dosedací plochu 0,3 mm má obdobně deformované i uložení vačky.
Výměna ventilových vodítek
Oprava závitů pro svíčky
Seřízení ventilových vůlí
OPRAVY HLAV FABIA 1,2
Poškozené výfukové ventily Fabia 1,2 6V
Detail ventilu
OPRAVENÁ HLAVA
výměna volných vodítek, vadných sedel a poškozených ventilů zabroušení ventilů a sedel, přebrus plochy